Wednesday, September 07, 2005

10 küçük mutluluğum :))


Sevgili Emel tarafından sobelendiğimi görünce gerçekten çocukken sobelendiğimdeki gibi hissettim kendimi :) Yemekle ilgili bir yorum okuyacağımı zannederken... :)
...ve işte
1) 2,5 yaşındaki oğlumun sabah şimşek gibi yanıma gelip "şaat buçuk oldu Banu kalk artık" diyerek sarılıp öpmesi...
2) Akşam bütün işlerimi bitirdikten sonra kaygısızca oturup eşimle kahve içip çene çalmak, güzel bir film izlemek...
3) Yıllardır devam ettiğim resim grubumdaki dostlarımla ve hocamla resim yapıp, çay eşiliğinde sohbet etmek...
4) Oğlumun, yemeğinin hepsini yiyip bitirmesi :)))
5) Yeğenlerimin "halacıııım..." demeleri...
6) Annemle alışverişe çıkmak, dedikodu yapmak ;)
7) Kuzenimin bizde kalması...
8) Sinemada naneli sakız eşliğinde film izlemek...
9) Rengarenk yünler ya da bocuklar alarak eve dönmek, sonra hemen bunların başına oturmak...
10) Yeni bir mutfak aleti almak ve hemen kullanmak. Tabi sonunda da bu aletin çok işe yaradığını düşünmek...

Ben de Devrim'i sobeledim!..

6 comments:

fethiye said...

banu, bayildim bu fotoya ben! Ozellikle penceredeki demirlerin zarifligi.

Mutlulugun daim olsun!

Banu Ucak said...

Fethiyecim teşekkür ederim, bu fotoğraf benim de en sevdiklerimden. Hatta öyle ki büyütüp, çerçeveletip duvara bile astık :) Mutluluklar herkes için daim olsun. Güzel dileğin için çok sağol...
Sevgiler

Tuhfe said...

10 küçük mutluluğunun, trilyon büyük mutlulukların karesi ile çarpımının 1o katının milyon fazlası olması dileğiyle :))
(oğlun çok tatlı gerçekten, Maaşallah)

Sevgiler, mutluluklar.

Banu Ucak said...

Sevgili Emel ve Tuhfe ikinize de çok teşekkür ederim, güzel dilekleriniz için. Güzel duygularınız, ışığınız size çoğalarak yansısın...

sevgiler

Anonymous said...

Sevgili Banu,

sobelendigim icin tesekkurler. :)

Devrim

Banu Ucak said...

Devrimcim hemen cevapladığın için de ben teşekkür ederim. Sürekli girip bakıyordum cevaplamış mısın diye :))